Tjo, mera frågor!

Hur ofta tvättar du duschdraperiet?
Tvättar inte det liksom sig självt? Insidan åtminstone?
Håller du med om att morgonrocken är ett av de mest nödvändiga plaggen?
Nog för att Arthur har en hela Liftaren igenom, men min vet jag inte ens var den är
Vilken är ditt favoritöl?
Åbros Bryggmästarens!
Är du rädd för möss?
Njae, inte rädd men det lär ju vara obehagligt om de kilar upp innanför brallorna
Vilken hårfärg/ögonfärg skulle du vilja ha om du fick välja?
Funkar väl rätt bra som det är
Känner du NÅGON som tycker om brysselkål?
Inte i min generation iaf
Brukar du sova middag?
Inte sen jag slutade på Maersk och tvingades upp 04.15
Har du glasögon?
Nej
Har du körkort?
Ända sen jag fick permis från lumpen för att köra upp ;)
Äter du nyttig mat?
Tja, ambitionen finns i alla fall...
Har du några syskon?
Lillasyster som gift sig och köpt radhus. Shit, jag ligger efter!
Kan du vifta på öronen?
Inte mina, men säkert nån annans
När handlade du en BH sist?
Öhm, DET var nog ett tag sen!
Kaffe eller te?
Jag tar en Cola istället...
Vilken sport tittar du helst på på TV förutom hästsport?
Förutom fyrspannskörning (som är jävligt coolt att kolla på) är det fotboll eller hockey där jag är läktarproffs.
Har du någonsin haft en lila väska?
Det har jag säkert...
Har du snickrat något nån gång?
Mest på sistone, renoveringen av Gamla puben var rocknroll!
Kokar du egen sylt?
Nä, men morsans äppelmos slår allt!
Brukar du ha målade naglar?
Inte nykter
Staden eller skogen en ledig dag?
Både och?
Ville du ha ett annat namn som barn? Vilket?
Skulle ha varit ett med ett coolare smeknamn då...
Vilken var första skivan du köpte?
Den första jag hade vann jag, Secret Service, men den första jag köpte..? The Creeps - Blue Tomato kan det nog ha varit...
Vad hette din första fröken i skolan?
Berit Landgren...
Höll du på med någon sport eller annan fritidsaktivitet?
Spelade basket som resten av klassen ett par år
Vilka 2 av de följande orden passar ditt barndomsjag bäst;
tuff, missförstådd, snäll, pluggis, lat, blyg, söt, klumpig, smörig, extrem, svår, sprallig, aktiv, korkad, rädd, poppis?

Blyg och rädd - helt klart. Jävla mobbare.
Vilka idoler satt/sitter uppklistrade på väggarna i ditt tonårsrum?
Kiss!
Vem från din barndom skulle du vilja träffa igen?
Dom är jävligt lätträknade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback