Produktiv dag på sätt och vis

Mest för att jag lade anställningsavtalet på brevlådan och att jag knallade ner till Akademien med Hayne's för att i morron sätta fart med bilen. Klart som fan det var fullt med grejor som Mojjen och kommungubbarna ställt dit i kårens lilla "garage"...

Svängde förbi Willys här på Torpa för att handla lite absolut nödvändigt, men det absolut mest nödvändiga var såklart slut. Hur fan kan man ha slut på standardmjölk en måndag?
Det kändes inte helt rätt att ta en petflaska med Cola istället, men mellanmjölk och annat vattnigt skräp dricker jag bara inte...

Nu har G tvingat mig att gå igenom och lägga ut en massa bilder, så nu blir det en kväll i tvsoffan. Det var nämligen jättejobbigt! ;)

I morron ska jag skruva loss torkarspaken och sen se om jag får med mig Asp till JB i Rogberga för en ny plus en ny bakruta. Ny huvudbromscylinder behövs också och den där bulten måste jag leta rätt på också. Icke att förglömma slangen till vevhusventilationen...
Nu kommer skroten att få bekänna färg! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback