Nu börjas det snart...

Råkade hamna på Aktivfesten igår - får tacka Fezzzztingen så mycket för att ni står ut med en tölp som mig mest hela tiden, det uppskattas mer än ni tror. :)

Träffade så min blivande (varuhus)chef Kalle och min blivande kollega Fredrik idag. Kåken är än så länge ekande tom, bokstavligt talat, men snart rockar det loss ordentligt. Först ska jag och Fredrik överleva två veckor på K-rauta i Göteborg och när vi kommer hem igen blir det till att skyffla in varor i parti och minut.
Ibis i Mölndal ska enligt hemsidan ha trådlöst internet så iBooken får följa med på resan, helt klart. ;)

Kvällen ägnades åt att glo på hockey tillsammans med Backéus - på plats i Kinnarps Arena minsann! Kåren sålde billiga ståplatsbiljetter, så det var ett billigt nöje att se tjeckerna bli tilltvålade med 6-3, även om det inte såg så ut efter första... Men det ordnade sig ju!


Dagens låttips:

Robbie Williams
har vuxit från att ha varit ett popsnöre i pojkbandet Take That till en fullfjädrad entertainer. Råkade vinna hans liveplatta i en tävling i Radio Match förra sommaren och jävlar vad det svänger! Dagens tips blir den mexinspirerade Me And My Monkey - komplett med trumpeter och allt! :)

Kommentarer
Postat av: tossa

Du stör ingen stefan.. ;)
Kvällens höjdare måste ju ha varit nilsson när han stog ute på punschverandan och kastade upp =)

2005-11-11 @ 11:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback