Jävlar vad bra jag är!

Sådärja, ett styck ny (nåja) bakruta på plats! =D

Det var lite pill att få loss den från donatorluckan, fick nypa av kablarna till defrostern och lite sånt, men sen var det bara att vränga av listen och vips var rutan lös! Farsans tips om att ha ett snöre i listen och på så sätt vränga det på plats var suveränt när vi satte dit rutan i Bettan - det gick klart smidigt.
I morron ska jag leta rätt på några sockerbitar så jag kan koppla ihop kablarna till defrostern igen - förhoppningsvis funkar fler än tre av dom, dvs bättre än på gamla rutan... ;)

Tur nog var Krut på plats på Akademien och fixade inför sitt jubileum i kväll, alltså kunde jag smita upp på vinden och låna batteriladdaren från deras förråd. Gissa om Bettans batteri är stendött efter att ha stått still i tre veckor? Nån liten krypström finns det tydligen nånstans ... eller så är det batteriet, det har trots allt sett sina bästa dar.

Men nu är det dags att få nåt i magen, sen dusch, sen buss och träffa Mårten, sen avhopp i Hovslätt och partaj hos Pelle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback