Här packas det

I morron är det avresa mot Göteborg vid sju, så här packas väska för fullt! Toktrött efter gårdagens batalj, så det blir extremt tidig sänggång i kväll... Då blir det några kapitel i Clancyboken också - inte mycket kvar nu...

Huj, två Liverpoolspelare fixade fyra av fem mål för Spanien mot Slovakien - duktiga pojkar! :)

Hahaha, Smicer, Riise och Baros intervjuade i inslaget efter, även om två av dom inte är kvar så är det fortfarande fräckt! ;)

..och nu snackar de om att Owen vann matchen åt England mot Argentina med sina två nickmål - vafan skulle han gå till Newcastle för när han återvände till Premier League?

Nej, nu ska det färdigpackas, läsas och sovas.


Dagens låttips (idag en dubbel):

Under en familjesemster i Danmark-Tyskland-Holland-Belgien-England-Wales-Frankrike i slutet av 80-talet var det poppis med kassettband man köpte på mackar. De hette nåt skoj och hade en fem-sex artister som hade två låtar var med och var skapligt poppis och ett enkelt sätt att lyssna på listmusik hemmavid. Ett sånt band lyssnade jag på hela den semestern och fastnade för ett gäng jag aldrig hört talas om, varken innan eller efter det. Ett gäng tyskar (tror jag) vid namn Freiheit hade Everytime och Play It Cool med - sån klockren 80-talspop att man blir alldeles glad! :D


Mot Götlaborg!

Kommentarer
Postat av: Major Lulius

Baby Owens utveckling påverkas nog mer positiv av speltid i Newcastle än bänknötning/waterboy i LFC. Det är min "humble opinion" i alla fall.
=)
Ha det bäst Götet, och våga inte sluta blogga!
JAG KRÄVER ETT INLÄGG....om dagen =)

2005-11-14 @ 13:43:17
Postat av: StefaN

Bänknötning/waterboy i det Liverpool han i princip växte upp i? Nja, snarare ständigt på topp skulle jag vilja säga... ;)

Sen att han försvann till Real Madrid och hamnade på bänken är en annan femma... :/

Jo, jag FÖRSÖKTE med ett inlägg om dagen, men Ibis ska ha pröjs för W-lanet och med alla utlägg för mat under veckan tror jag inte ens jag fixar räkningarna om en vecka... :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback