U-landskväll?

Bah, här ser man fram emot en kväll med HV71-Timrå på Canal+ Sport och diverse fotboll i Champions League på nån stream på nätet, men när man kommer hem från jobbet blinkar modemet konstigt och jodå, både internet och kabel-tv låg nere...

Efter tre samtal till Com Hem varav ett kopplades ner just när jag kom fram efter en kvarts köande och ett besök hos grannarna gick de med på att det verkligen var nåt fel.

Så jag fick inte se nåt igår och det var väl lika bra det, fler och fler upphetsade sms trillade in från en polare i takt med att ManU tog över mot Inter och HV åkte på stryk hemma.

Jag såg på The Queen på dvd istället och det var ett bra val - jävlar vad bra den är! Helen Mirren fick en välförtjänt Oscar för huvudrollen som drottning Elisabeth, helt sjukt porträttlikt!
Sen satt man ju och snörvlade i soffan när de klippte in autentiska bilder på Diana, på det enorma hav med blommor som bildades utanför Buckingham Palace, hennes brors tal på begravningen...


Idag kvistade jag upp till Täby och hämtade två papperslappar. Nu sitter jag med två ståplats till Thåström på Cirkus på lördag och har bara användning för den ena. Är det nån som har vilja/råd/möjlighet att hänga på..?

Känns ju fånigt att lägga ut den ene på Blocket igen... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback