Synda, Internet och Champions League

Synda var skoj, smygsupandet på ED var lite roligt, Akademien ser mer än nånsin ut som en jävla nattklubb, massa utsocknes att snacka med - men inte fick man synda nåt... ;)

Däremot fyllde jag på kebabkontot så mycket jag orkade, fick tillbaka en kvarglömd tröja och handduk från vulkanlägenheten (tvättat och allt, tack T!), lyckades minsann få till ett Munksjövarv innan jag åkte hem på söndagen och lyckades dessutom springa på herrar Asp och Sandvall bara sådär.

Idag letade jag över hela internet (och lite till) efter kurslitteratur, men en av böckerna är givetvis slutsåld överallt på nätet. Det blir till att åka till Ackis vid Frescati och handla till dubbla priset - enda stället i hela stan där den finns kvar. Suck.

Champions League idag och Viasat(an) bojkottas i största möjligaste mån, alltså letade jag rätt på en livestream på nätet och kollade Liverpool-Real Madrid framför datorn. Spanska (eller om det var portugisiska) kommentatorer, men jag hörde lite nyckelord ibland iaf, haha... 1-0 att gå på från första matchen i Spanien och jag fruktar ett ställningskrig, men Liverpool satte fart från början och avfärdade Real med 4 jävla 0! 5-0 totalt och ajöss Real Madrid!

I morron vinner Inter mot Man U, bara så ni vet. ;)

Förresten finns det fortfarande en biljett över till Thåström på Cirkus på lördag eftersom folk har hoppat av pga monetära bakslag... ;)

Kommentarer
Postat av: Tess

klart jag tvättar, jag är ju så otroligt jävla huslig av mig =)

Postat av: StefaN

Jo, jag märkte det på mailet idag, hahaha... ;)

2009-03-12 @ 19:32:12
URL: http://midnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback