Här ska Syndas!

Jaha, dags att visa var skåpet ska stå igen och det är till vänster i baren! :-D

Syndafloden i helgen som kommer och jag kommer givetvis finnas på plats i kebabernas huvudstad för att se till att det går som det ska...

Mitt lilla projekt att göra Partybandaren mp3-kompatibel sket sig å det grövsta. Full koll på vilka kretskort som sysslar med vad där under skalet och var anslutningen till högtalarna sitter. Men att löda in sig direkt på högtalarkablarna innebär dels att iPoden måste driva högtalarna själv och det vete tusan om den orkar med och dels att man missar hela idén med att det finns ström i bandaren som kan förstärka ljudet.

Alltså tänkte jag ta mig in via radiodelen, men det visade sig att alla kablar (förutom strömförsörjning) är av flatkabelstyp, dvs en helvetes massa småkablar i en - vilka av alla dessa är ljud då..? Damn.

Så jag får bränna en skiva i vanlig ordning!


På fredag smiter jag från jobbet vid tvåtiden, stoppar in en Lutt i bilen och sen är det full kareta söderut!


Förresten betalade jag in min kåravgift idag, det borde betyda att jag får ett kårleg i brevlådan snart, haha...


/red
Fick ett trevligt samtal nyss, jag har fått tag på två ståplats till Thåström på Cirkus! Det är till och med så bra att det är lördagens konsert! Till ordinarie pris! Tjoho! :-D

Nån som är sugen? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback