I'm baaaack...

Ämne: Bekräftelse av registrering och kontoaktivering
Från: [email protected]
Datum: 21:14
Till: stefan@mindomän.se

Hej Stefan

Din program- och/eller kursregistrering samt kontoaktivering vid Högskolan i Jönköping är nu genomförd. För att se dina registreringar använd tjänsten Mina Studier. Via denna tjänst kan du också få registerutdrag och studieintyg samt göra adressändring i Ladok mm.



11½ år sen jag nyreggade mig, men då var det något mera analogt, vi fick vår mailadress på papperslappar tillsammans med inloggningsuppgifterna. Nu gör man det via nätet.

Det går framåt!

Kommentarer
Postat av: Asp

Du fick i alla fall en e-postadress direkt. Jag fick vänta någon månad innan den kom. Men @hj.se i slutet...

2009-02-25 @ 15:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback