Har de outat Mario..?

Snart kommer moralpaniken sprida sig på andra sidan pölen, kolla vad småungarna högst subtilt indoktrineras med...

http://www.vgboxart.com/boxes/Wii/9218_super_mario_galaxy_luigi_strikes_back-orig.png

Ett tips är att vissa bokstäver har en stjärna under sig, sen applicerar vi haxx0r-språket på det där R kan betyda "are" och U "you" till exempel. Sen kastar vi in lite mellanslag på lämpliga ställen och.. ojdå...

None


I morron ska jag hämta dieselbussen ur garaget det första jag gör när jag kommer till jobbet, lasta den full och köra till långt ut på Lidingö där jag ska vara senast halv nio. Tvärs genom hela stan i rusningstrafik med en trött dieselbuss nerlastad med sex fat olja och glykol...
Ett sånt lass körde jag till Ilända längst ut på Färingsö idag och den var ju aningen piggare än en Trabant ungefär...

Men så var det ett skapligt överlass också... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback