"såklart..."

Jaha, då har man lyckats bli utmanad igen då och av nån anledning verkar Bull tro att jag skulle nappa direkt?

Lika bra hon får som hon vill. ;)


1. För en dag ska du vara en schlagerstjärna, vem är du och varför?

Lätt Björn Skifs! Grym musiker, rolig som fan och verkar dessutom vara en genuint trevlig typ.

2. Vad gör du på första dejten om du får bestämma?
Tokhånglar och fortsätter därifrån? :D Eftersom jag typ aldrig är på däjter vetefan, så i helig jämlikhetsanda får hon välja - jag är med på det mesta!

3. Av någon anledning hamnar du utanför din lägenhet som går i baklås. Du har varken nycklar eller mobil och är endast iklädd mysbrallorna som är inne på sista refrängen. Vad gör du?
Bjuder in mig själv till grannen som jag tror driver nån dagisverksamhet - det är jämt massa ungar där som springer i trapphuset. Man kan vara helt säker på att det är nån hemma där iaf!

4. Du ska köpa en present till en människa du aldrig har träffat. Vad köper du?
Är det en inflyttningsfest är det ju givet: en korv risgrynsgröt - klart människan behöver flyttgröt!

5. På krogen träffar du en riktig heting, ni får bra kontakt & du vill lite mer. Ni går hem tillsammans men på vägen upptäcker du att han/hon har ett fasansfullt skratt. Hur tar du dig ur situationen?
Vaddå ta sig ur? Det är smällar man får ta, dessutom håller jag med Mats: här ska inte skrattas, här ska gökas!

6. Linda Bengtzing, Kicki Danielsson eller Sonja Aldén?
Omgångens lättaste fråga? Linda Bengtzing alla dar i veckan (och några till) givetvis!

7. Ett stadigt och säkert KK eller förhållande som du vet kommer gå åt helvete?
..och sånt vet man innan det brakat loss? Jag tar vilket som, jag har inte råd att vara petig... ;)

8. Var skulle du helst bo om du fick välja; Umeå, Karlskrona eller Kungsbacka?
Kungsbacka är givet. De andra är ju långt ute i geografin medan 0300 ligger inom anständigt avstånd till Götlaborg. Dessutom har jag släkt i Voxlöv utanför Kungsbacka, är man där och jobbar lite på deras gård behöver man inget gymkort... ;)

9. Svart eller vitt?
Svart som natten, baby.

10. Peter Jöback, Martin Dahlin eller Kungen. Vem skulle du ha sex med om du var tvungen?
Men vad är det här för jävla frågor? Kan jag inte svara Linda Bengtzing igen? Jo, det bestämmer jag att jag kan! Lindaaa...


Sen skulle man hitta på ett gäng egna frågor och utmana vidare, men eftersom Tess betade av de andra bloggarna så bidde det inget av med det!


Nu ska jag gå och diska... :-/

Kommentarer
Postat av: Mats

wtf? Lämna Linda i fred!! Hon är min min min min... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback