¡Viva España!

..och vem avgör finalen med enda målet? Fernando Torres! :-D

His armband proved he was a red, Torres, Torres
"You'll never walk alone" it said, Torres,Torres!
We bought the lad from sunny Spain
He gets the ball, he scores again,
Fernando Torres, Liverpool's number nine!


..och med Xabi Alonso, Pepe Reina och Álvaro Arbeloa i spanska landslagstruppen lär resten av Liverpool få höra ett och annat under försäsongen framöver, hahaha... 


Kom hem från Peace&Love i morse efter en mastodontkörning från Borlänge till Skavsta med avresa 01.00 som blev trekvart sen innan vi kom iväg... Stressa med en minibuss (Renault Trafic) är normalt inga problem, men denna var dessvärre en bensinare... Det bara väsnades när man gasade, men inte fan hände det nåt.
Men de kom till incheckningen med några minuter tillgodo, jag körde hem till Bromma, parkerade utanför och gick och lade mig, klockan var ju ändå halv åtta på söndagsmorronen... 

Bussen skulle till Arlanda och lämnas tillbaka där, så jag stack dit vid lunch när jag var människa nog att köra igen.

Längre rapport kommer, nu ska jag sova - börjar jobba sju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback