Nu är jag av med oskulderna

Idag har jag blivit grymt avundsjuk. Habegäret skrek och drägglet bildade pölar runt mina skor.

Det var ju så att jag kvistade in på Stockholms Jazzfestival (eller Sthlm Jazz som de börjat kalla sig) för att kika på Tower of Power. Kostade gratis eftersom jag lekte press precis som i Sundsvall, men med haken att nu var det jag som var tvungen att bege mig ner i diket och bränna av ett par hundra bilder...

I diket och i presstältet (se där!) träffar jag, den glade amatören med kitgluggen, proffsen, med dubbla kameror och objektiv kaxigare än Sanna Kallurs lårmuskler.
På Mary J Blige stod det en nisse med två Nikon snett framför mig, den ena hade en zoom av nåt slag, den andre hade en fast 300/1.8... Gaaaah!

Så jag har blivit av både med SthlmJazz-oskulden och stå-i-diket-och-sikta-och-skjuta-så-mycket-man-bara-hinner-oskulden... :]

Jag har inte gått igenom bilderna än, prioriterar att komma i säng och nanna kudde, men det ska göras i morron.


Nu har dessutom jag vaknat till, senare än alla andra som vanligt. Välkommen hem igen, frk Bull! ;-)

Kommentarer
Postat av: Bull

Välkommen hem till mig bull och trevlig resa igen då=) Hehe nej den där fikan ser ju lite mörk ut men man vet aldrig när Bull kommer tillbaka =) =)

2008-07-17 @ 23:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback