Jag älskar Internet.

Okej, dags att ta fram almanacka/mobil/postitlapp för nu ska det bokas in att allas vår gud Thåström rockar loss på Cirkus i Stockholm lördagen den 14 mars Anno Domini 2009!

Ja, en konsert en lördag för en gångs jävla skull! Öl! :-D

..och så är det Thåström dessutom!


Jag ska dit om jag så ska gå hela vägen till Djurgårn, nån som är sugen att haka på? Fast SL duger kanske lika bra?

(nu kan vi bortse lite lätt från att det är en turné det handlar om, gig på hemmaplan slår allt!)

Nya plattan släpps två veckor tidigare, kan det bli bättre?

Nä! Häng på nu!


Internet? Hade det inte varit för alla dessa forum så hade jag missat detta totalt och det hade ju varit dumt. ;)

Kommentarer
Postat av: Tindraz

Inte en chans att du missat det, för jag har vetat det i veckor. =) När är biljettsläpp? Ska jag försöka fixa ack?

2008-12-22 @ 23:51:37
Postat av: StefaN

Bah, och du har inte sagt till mig? Sickna polare man har... :P

Postat av: tindraz

kan inte söka ack för tidigt, men tro mig, det står på min lista, och en skribent behövs ju alltid... =)

2008-12-25 @ 18:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback