Booooring...

Okej, det var inte riktigt lika öde måndag-tisdag som jag trodde det skulle bli, men det var ju ändå inte direkt stressigt. Alltså körde jag inte som en tok när jag levererade batterier till Neoplan i Järfälla idag, haha... Å andra sidan hade jag inte kunnat det heller. 225Ah lastbilsbatterier som väger 65kg styck och tio stycken hade jag lastat. Bilen neg "en aning" när jag ställde in pallen med trucken och jag ville inte behöva göra några kraftigare undanmanövrar då de inte var säkrade så överdrivet i sidled...

Men fram kom jag och allt gick ju fantastiskt bra. Men på fredag lär det fan bli dött - tala om klämdag!


I morron styrs alltså kosan söderut, dags för galenpartaj igen. Dessutom ska vi tydligen outsourca oss själva från Jönköping...


Jag har svurit hela dan över Ginza och att de inte har skickat min order än, tydligen jobbade de inte i mellandagarna... Men för två minuter sen ploppade det in ett mail om att de har skickat grejorna! Tjo, då borde jag ha dom på fredag! Helgen är räddad, hahaha...


Kollade just bolaget.se och noterade att de har öppet minst till 13 i morron - tack, då är skumpan räddad! ;)


Dagens känga går till dåren i den feta BMWn som i morse tyckte det var en utmärkt idé att byta fil vid rödljuset i Alviksrondellen - genom att backa! Jävla stolpskott... Men tutan funkar!


Dagens låttips!
I sann nyårsanda borde jag väl ha vinjettmusiken till Grevinnan och Betjänten, men jag tar nåt annat som SVT hade en vana att köra på nyårsafton under 80-talet. Puttin' On The Ritz med Taco! Jag får såna nyårsvibbar så det är inte sant av den här låten... :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback