Var är mina filmer?

Packade upp lådan med dvdfilmer idag och märkte att det fattas några för mig. Vet att jag lånat ut några, men vart har jag lyckats glömma...

Någon som sitter på någon av dessa?

- Taxi 2
- Cast Away
- Forrest Gump
- Parlamentet 1

Taxi 2 är en del av ett dubbelpack, har Taxi 1 ståendes i ett fodral där tvåan ska vara också. Ser lite dumt ut. ;)


Nu ska jag strax välförtjänt sova.
Inte för att jag fått mycket gjort på jobbet direkt, det var astrist med noll att göra eftersom vi knappt hade några inleveranser och inte mycket mer att själva skicka. Alltså gick jag i en timme och dammade maskiner i utställningen. Hurra hurra.

Men däremot skickade jag iväg två jobbansökningar nu i kväll, varav den ena är via ett bemanningsföretag som uthyrd, dvs anställd av uthyrningsgänget. Vet inte riktigt hur jag ställer mig till att kastas runt lite överallt, men vi får väl se. I rutan för löneanspråk tog jag i en aning, får se om det går hem, haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback