Jävla Lutt! ;)

10 favoriter:
Färg: Svart
Mat: Morsans hemlagade
Band: Queen först som sist
Film: Blues Brothers
Bok: gillar Tom Clancys technothrillers
Sport: Fotboll och hockey som läktarproffs, i tvsoffan funkar allt med en bra kommentator
Årstid: Det är ju variationerna som är det bästa
Veckodag: Fredag/lördag
Glassmak: Jordgubbsrippel
Tid på dygnet: kväll!

9 för tillfället:
Humör: Laddad
Smak: White Russian (ja, det är Dooleys i)
Kläder: Gråa mjukisbrallor och en vit tshirt med apstor logga för Jönköpings Studentkår, den gamla loggan med tändstickan that is
Bakgrund: Har haft Kristen Bell ett tag och det stortrivs jag med... ;)
Nagellack: Eller hur...
Tid: 19.06
Omgivning: Tja, mitt 'stora' rum med en jävla massa flyttlådor, halvfärdig möblering och noll gardiner.
Irritationsobjekt: Att jag inte har svarta sugrör utan bara färggranna från Ikea, de är så jävla smala...

8 första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän: Danieö
Screen name: Va?
Husdjur: marsvinet Josefina
Piercing: Nejdu
Förälskelse:  Måste vara Nina i mellanstadiet, var ju skapligt obesvarat, haha
Musik: Europe
Bil: Volvo 245, oh yes, gamla Bettan var med då också
Kyss: Inte den blekaste...

7 senaste:
Cigarett: Fy fan...
Mat: McD på Sveavägen
Dryck: Räknas White Russian? :)
Biltur: Körde jobbets dieselbuss i fredags
Kyss: Hm, åt helvete för länge sen
Spelad låt: Winamp spelar Gimme Love To Give med The Ark just nu
TV-program: EM-kvalmatchen mot Nordirland häromdan

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nä
Brutit mot lagen: Dum som man var har man snattat godis samt en och annan fortkörning kanske...
Blivit arresterad: Nope
Badat naken: Jajemen
Varit med på TV: japp
Kysst någon du inte känner: Hahaha, kan du fethaja

5 nej tack:
Kläder: Dagens mode öht. Köpa förslitna jeans för över tusenlappen? Hur puckade är folk egentligen?
Mat: Brysselkål, blomkål, that sorta thing
Musik: Dansband
Dryck: kolsyrat vatten, tidernas bluff
Personlighetsdrag: Lögnhalsar

4 saker:
Du gjorde igår kväll: surfade, käkade godis, handlade på Ica, släckte lampan
Du kan höra just nu: The Ark, datorns surrande, mitt knappande på tangentbordet
Du inte kan leva utan: Musik, datorn, Pringles Original och min multifjärr
Du gör när du har tråkigt: Tar en promenad med iPoden, slösurfar, utforskar bok- eller dvdhyllan

3 personer:
Du kan berätta allt för: hela världen med tanke på vad man skriver här, haha
Du tycker om: vilken jävla fråga. Mina vänner!
Du inte gillar:  Bush, Putin och folk som inte spolar efter sig

2 val:
Kaffe eller te: Mjölk!
Vår eller höst: Bägge för tusan!

1 önskan: Att alla bitar ska falla på plats.

Kommentarer
Postat av: Lutten

Hmmm.. Älskade lilla Stefan.. Jag vet inte riktigt vilken planet du kommer ifrån.. Men här på jorden minns det tjocka sugrör i alla färger, inte bara svarta.. :P

Förresten, G R I S!!!!!!!!
Jag skall vara ledaren av krigsdokumentärsamlar-ligan! Inte du! LuttLuttiLutt vill oxå ha.

*planerar ett oskyldigt litet inbrott nästa gång jag dyker upp i sthlm* (Men tror inte att jag säger till att jag ska dit, då kanske jag blir misstänkt :P )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback