Fly me to the moon...

..eller nästan i alla fall.

Moder- och faderskapet var på besök nyss, deras telefonlinje är död och de behövde surfa lite, så de bjöd in sig själva. ;)

Det slutade med att jag hjälpte dom boka en resa till Kap Verde i februari minsann! :)
Sen hjälpte jag dom att boka in syrran, hennes gubbe och lillkillen på samma resa.
Till slut bokade jag in mig själv också. :-D

Fan, detta betyder att jag måste skaffa ett nytt pass, efter sju-åtta år som passlös.
Jaja, det får väl gå. ;)


Nu ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: Eow

Det är så synd om dig vännen ;)

Postat av: Lutten

Det verkar ju väldigt enkelt det där.. att bara fixa in en massa folk menar jag. Så, du skulle kanske kunna fixa in mig också lite smidigt och lätt.. Jag kan säkert gå som bagage.. Typ.. typ.. Hockeytrunk.. :)

2007-10-25 @ 02:36:18
URL: http://lutta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback