Mera film!

The Bourne Ultimatum
Jao, har man sett de två första måste man ju se den sista också... Som vanligt var tvåan sämre än ettan, men denna lyckades ta sig upp i standard. Lite hjärngympa när alla trådar knöts ihop, men inget avancerat direkt. Trevlig rulle dock.
Tre käftsmällar av fem!

Sen blev det lite humor när jag stoppade i en dvd av Galenskaparna & After Shave! Träsmak och Cyklar på raken, sen hade jag ännu mera träningsvärk i magen än jag hade innan av allt jävla hostande... ;-)

Claes och Knuts improviserande i Hamlet måste vara bland det absolut bästa de har gjort!

Hamlet kör upp floretten i näsan på Laertes, något som inte stod i manus...
Laertes:
Hittade du nåt i snoken?

Hamlet:
..så där stod det inte i instruktionsboken

Laertes (undersöker Hamlets florett):
Då skall jag inte bråka
men här sitter ju en kråka

Hamlet:
Använd nu svärdet du har
såsom du lärt av din far

Laertes hoppar omkring och missar Hamlet grovt

Hamlet:
Var har du lärt dig fäktas nånstans?

Laertes:
Det har jag gjort per korrenspondens
Skynda dig nu med floretten
jag måste gå på toaletten

Hamlet:
Jaså, det kan man inte tro när man tvingas se dig
du verkar ju har toaletten med dig

Laertes:
Du pratar om min du, du har väl fått nojan
du har ju din i dojan

Sen återvände de till manus igen...


Så vad hände idag? Jag såg på Idol...

Jag vet, under uttagningarna är juryn bara elaka och sån jävla mobbningstv vill jag inte se på, men nu är det ju faktiskt bra folk såhär på slutet!

Kort sagt: hur fan kunde de sparka ut Daniel och låta den där träplankan Andreas vara kvar? Till och med jag skulle hoppa omkring mer på scen än vad han gjorde, speciellt efter juryns sågning av första framträdandet...

Nåja, Marie är kvar och det är det enda som räknas. ;-)

Kommentarer
Postat av: Lutt

Sååå tråkigt!!!

Niklas o Jonas tittar jämt på det där.. O jag skrattade första gången, men sen.. nej!
Igår var dom o kollade in han claes enmansshow här i götet. Fantastiskt roligt säger de, så där har du ett tips!

2007-12-09 @ 00:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback