Long time, no see...

1. Jag har varit i Norrköping tisdag-fredag.
2. blogg.se's redigerare klarar inte av Macläsare speciellt bra.
3. Jag har varit i Stockholm fredag-söndag.

..och innan jag åkte hade jag häcken full med strul här hemma eftersom datorn kraschade såpass att den stängde av sig och ville inte starta igen. Dessutom luktade det pepparkaka om nätagget.

Men nu sitter det ett nytt på plats och jag är hemma igen!


Veckan som gått:

- jag har frusit arslet av mig i Norrköping
- det är som vanligt, brudarna blir polare med mig istället för något mer
- alla projekt går galet av rent bisarra anledningar


Nu ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: Tossa

Vad har han gjort i Norrköping då?

Postat av: Tossa

Vad har han gjort i Norrköping förutom att ha skaffat nya tjejkompisar ;)

2007-02-05 @ 00:39:12
URL: http://vilseninorge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback