Dags igen

Javafan, här blir man ju utmanad...

Okej Tess, hade du rätt? ;-)


1.Vad heter du?
Erling Stefan

2. Vad är det för färg på byxorna du har på dig?
Grå mjukisbrallor

3. Vad lyssnar du på just nu?
George Michael - I want your sex

4. Vad gjorde du igår?
Jobbade

5. Vad var det senaste du åt?
Raggmunk, fläsk och lingon till lunch - namnam!

6. Hur är vädret hos dig just nu?
Det börjar mörkna men molnigt och lite yrsnö

7. Den senaste personen du talade i telefon med?
Nån på Poståkeriet som skulle leta på terminalen efter ett bortslarvat kolli

8. Det första du lägger märke till hos det motsatta könet?
Ögonen

9. Gillar du personen som skickade detta till dig?
Får skriva som den personen: Jorå, hon duger ;-)

10. Hur mår du idag?
Helt okej, väntar på hungern så man kan hitta på nåt i matväg

11.Vilken är din favoritdryck?
Mjölk och det ska vara standardmjölk!

12. Favorit-alkoholbaserad-dryck?
Fidel Castro rinner alltid ner

13. Favoritsport?
Jag tittar på det mesta, men foppåll och hokky blir det oftast

14. Hårfärg?
Blond

15. Ögonfärg?
Blå

16. Soluppgång eller solnedgång?
Soluppgång är åt helvete för tidigt

17. Syskon och deras ålder?
Åsa, 29

18. Favoritmånad?
Nån sommarmånad tror jag

19. Senaste filmen du såg?
Dances With Wolves hittade jag på hårddisken häromdan...

20. Favoritdag på veckan?
Fredag för då är det after work och ledigt i två dar!

21. Favorithobby?
Vaförnåt?

22. Är du för blyg för att bjuda ut någon?
Oh yes...

23. Favoritlåt(ar)?
Oj, hur många som helst... Just ligger George Michael - I Can't Make You Love Me bra till, passar liksom min sinnesstämning.

24. Sommar eller vinter?
På sommarn är det varmt och gott, vintern är tokmysig med snö och mörker... Gah, kan inte...

25. Kramar eller kyss?
Allt!

26. Förhållande eller one night stands?
Just nu vad som helst, haha...

27. Choklad eller vanilj?
Jordgubbsrippel!

28. Vill du att dina vänner ska svara?
Det vore väl lite dumt om de inte gjorde det..?

29. Vem är störst chans att han/hon svarar?
Sätter en slant på outsidern Tossa, han behöver slappna av nu lite när praktiken i baggeland börjat... ;)

30. Vem är minst chans att han/hon svarar?
Tja, hugger väl till med mamma.

31. Hur bor du och med vem/vilka?
I min lilla etta på 60 kvadrat där jag är ensam herre och härskare över samtliga fjärrkontroller - och det börjar bli rätt många...

32. Vad läser du för böcker?
Det är mycket nu... Stalingrad av Antony Beevor, SS - ondskans mäktiga redskap av Guido Knopp och har precis öppnat InDesign CS2 från Adobe...

33. Vilken var den senaste spelningen du var på?
Det var på Tivolirock i Kristianstad i somras - Dia Psalma, Joddla med Siv och Thåström på samma ställe kan ju bara bli fantastiskt... =)

34. Hur ser din musmatta ut?
Jag har kvar Hälge som filosoferar över spindelns inter-nät! :-D

35. Favoritspel?
Eftersom jag vinner hela tiden i TP (okej, jag och Tess vinner) så säger jag Scattergories. Men jag är nyfiken på När & Fjärran-spelet som ligger här, det ska tydligen vara jävligt kul...

36. Kan du nudda din näsa med tungan?
Förr kunde jag, nu är skägget i vägen...

37. Kan du korsa ett öga åt gången?
Ursäkta mig, men hur fan korsar man ett enda av nåt?

38. Är du romantisk?
Det skulle jag nog vilja påstå

39. Skulle du säga själv att du är lycklig?
Njaä, det kan ju bli bättre

40. Vad ska du göra i morgon?
Jobba och försöka kika förbi på en sittning minsann

41. Vad är klockan när du svarar på detta?
17.37

Kommentarer
Postat av: Lexie

När och fjärranspelet är riktigt skoj! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback