Ånej, vad dumt...

Här sitter man i godan ro och surfar igenom några forum i vanlig ordning. Kikar i "Idag har jag..."-tråden och får syn på ett inlägg från en grabb som pluggar i Jönköping.

Idag hade han köpt biljett till SWE.

Fan, det är första gången sen vi sparkade igång det där spektaklet som jag inte är med och bygger barer! Vem ska nu kvalitetstesta samtliga ölkranar medan tävlingarna pågår inne i hallen? ;-)

Sen insåg jag att på lördagen är det dônkbrännboll och vilket sug jag fick efter att dra en tokresa söderut...


Ojojoj...

Kommentarer
Postat av: Majoren

Och dessutom är både undertecknad och den långe ortopedingenjören i Jerusalem både fredag och lördag! Ska du inte också? Kanske bjuds det på baconmask... :D

2007-08-22 @ 00:04:39
Postat av: Asp

Tänkte samma sak... Hoppas kranana fungerar utan oss och att de lärt sig hur de skall placera barena. Men främst att de ser till att det är ordentligt med is i pumparna innan anstormningen börjar...

2007-08-22 @ 15:16:05
Postat av: StefaN

Hm, SJ ska ha flera miljoner för att man ska få ynnesten att åka med dom, Swebus hemsida vill inte prata med mig och gamla Bettan drar lika mycket soppa som förr... Men jävlar vad det lockar! ;)

2007-08-22 @ 22:32:40
Postat av: Tess

ja du får väl komma ner hit om du vill ha dina wr ;-)

Postat av: Majoren

Jag kan härmed meddela folket att jag och herr ortopedingenjör skall åka nybokad Hyondai Atos 1.1L, upp till Jerusalem på fredag eftermiddag. Jag ber er alla ta en liten stund och fundera på hur vår käre påve kommer att se ut när han kliver ur den lille bilen... :D

2007-08-23 @ 10:35:31
Postat av: Lexie

Jag tycker du ska ta och komma! :)

2007-08-23 @ 11:05:28
URL: http://lexiesliv.blogspot.com
Postat av: StefaN

Jävla tjatande, jag får väl ta bilen till jobbet i morron så jag åker direkt - det är ju löning om två timmar, hahaha... Var har jag nu overallen..?

2007-08-23 @ 22:19:30
Postat av: Majoren

Se där, det var väl inte så svårt. Föresten, om du var en cowboy skulle ditt namn utan tvekan vara Volvo McBacon :D :D

2007-08-23 @ 22:32:05
URL: http://www.omnipotent.se
Postat av: Lexie

Bra, bra! ser nu fram emot att se dig imorgon på SWE.. :)

2007-08-24 @ 03:37:45
URL: http://lexiesliv.blogspot.com
Postat av: Tindraz

Hade jag inte suttit i Grekland nu hade jag varit avundsjuk så jag gråter. Nu nöjer jag mig med att snyfta lite och tänka på de 26literna sprit som ska följa med mig och sambon hem. =)
FAAAAN!

2007-08-25 @ 10:50:21
Postat av: bull

Jag som var på SWE kan meddela att ölen inte alls skötte sig lika bra som vanligt.. Och dessutom så hade nån dumfan bestämt att baren och DJ´n skulle vara under samma tak.. Hmm med andra ord var den delen av kvällen icke lika lyckad.. Däremot var vattnet lika jävla kallt som vanligt, folk var fulla och allt sånt.. Så summa summaro:
En helt ok kväll! =)

2007-08-25 @ 11:26:44
Postat av: StefaN

Ja, vad säger man? Nu sitter man hos Frallan och Matte tillsammans med Majoren och Den Långe med alkohol i näven...
Snart är det dônkbrännboll!

2007-08-25 @ 13:43:29
Postat av: Spindel

Jag stod i baren på Swe och kan meddela att det var ett jävla tryck, både på försäljandet och musiken. Sedan att öltapparna pajade på 3 utav 5 barer gjorde att jag som hade en fungerande hade fullt upp hela kvällen.

2007-08-27 @ 00:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback