Skitdag.

Citerar lite från en irc-kanal:

[17:24] <[^stefan^]> halvvägs till jobbet kom jag på att jag glömde matlådan hemma (lite lön och mycket månad kvar)
[17:24] <wakaba> aj aj .. :s
[17:25] <wakaba> Tue Apr 10 17:30:42 CEST 2007
[17:25] <[^stefan^]> riktiga skitleveranser idag som tog evigheter att pricka av, Anza tog över två timmar...
[17:25] <wakaba> hum.. ;)
[17:25] <wakaba> Anza?
[17:25] <[^stefan^]> vid lunch skulle jag åka hem och käka, då hade batteriet dött eftersom jag glömt halvljuset på
[17:25] <wakaba> o_O
[17:25] <[^stefan^]> Anza = målarpenslar och sånt
[17:25] * wakaba ska inte bitcha mer
[17:26] <[^stefan^]> alltså fick jag trava in på restaurangen utanför oss, fullständigt värdelös sådan
[17:26] <wakaba> de flesta lunch resturanger är usla
[17:26] <[^stefan^]> mitt första alternativ var slut, så det fick bli raggmunk
[17:26] <[^stefan^]> tar med mig till jobbet, alltså får jag mindre än de som käkar där på stället :/
[17:27] <[^stefan^]> väl uppe i lunchrummet sätter jag gaffeln i en raggmunk - jag kunde lika gärna försökt sätta den i en knäckemacka...
[17:27] <wakaba> x(
[17:27] <[^stefan^]> dessutom hade han varken nån apelsinläsk eller cola, så jag fick ta päronsoda - dessutom varm...
[17:28] <[^stefan^]> så kom inte här och säg att du har haft en kass dag! ;)

Iofs fick jag igång gamla Bettan när Emil ställde upp med lite batterikraft, jag har matlåda till i morron istället men jag är fortfarande förbannad för lunchen.

Vad ni än gör, käka inte på Ett Rum & Kök på Solåsvägen vid K-Rauta!
Jävla skitställe.

Tre Kronor i tegelkåken bort mot Lantmännen/Granngården är mycket bättre (deras stående dagens schnitzel med bärnässås är suverän), Sibyllagrillen vid Solås Center likaså. :)


Fotbollen i måndags gick ju åt fanders, iofs tredje största premiärpubliken genom tiderna (26000 pers på Råsunda), men torsk med 0-1 mot Kalmar stod ju inte i min planering... ;)
Nåja, det är många omgångar kvar...

Hockeyn vet jag inte hur det går med, första perioden gick ju helt åt helvete, men 3-1 inför sista verkade ju lovande - då ballar lyset ur i hallen...

Jag tar och läser om resultatet på nätet i morron, nu ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: Lutten

Upp med bilder från helgen för guds skull. Förresten.. hura faen hittade jag dig?? haha
See you soon vännen!

Postat av: Lutta

hahaha.. VA!!??? Hur fan hade du hittat mig!? O låtsas du som att du inte vet vem jag är.. Erkänn du är en ond bööösare eg?? :).

2007-04-16 @ 18:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback