Trött och mätt

Uff, efter ett jättelass chili con carne blir man lätt däst, haha...
Groffade i mig ordentligt, hungrig som jag var, ändå blev det över till både matlåda till i morron och en vända till som frystes in... Mycket käk är bara förnamnet! ;)


Lagom lat dag i går förresten.
Vaknade vid elvahugget och slöade på ett mycket utstuderat sätt i nån timme tills jag gick ner på stan och blev korthårig. Lunch på 12:an (det var längesen) och en Hawaii med bärnässås var ju lika smarrig som vanligt - sen jag bodde på Gjuterigatan och Fraggelborgen vet de fortfarande vad jag ska ha när jag kliver in där. Jag begriper inte varför?

Tillbringade sen nån timme med Julia på biblioteket, ställde henne en massa frågor och fick en del bra hänvisningar in bland uppsatserna i arkivet. Hittade ett embryo till ett intressant ämne, så förhoppningsvis kan det bli något av det - men det har man ju sagt förr...

Hem och slappa ett tag till innan det var dags att bege sig bort till K6 och A-Ls fössledagspartajj, tårta var utlovat och då springer man ju dit!
Smaskiga tårtor var det verkligen (tack tack), mina tre öl tog slut alldeles för fort, men så hade jag bilfärden till jobbet strax innan sju i morse att tänka på också...
Men det var skoj i alla fall! Jag undrar hur den där stackars lampan mår idag? =)

Ner till Akademien och titta på mer folk och dricka Cola innan det var dags att gå hem. I vanlig ordning gick ju klockan åt helvete för fort, så jag pallrade mig inte iväg förrän framåt ett...

Jag var något seg idag på jobbet, tur att det var mycket att göra så man inte somnade.. ;)


Dagens erfarenhet är att Pepsi är helt okej dricka, men Pepsi Max smakar helvete. Aspartamet slog ju igenom som vanligt, så den går fetbort i fortsättningen. En gång och inte mer!


Nu ska jag dåsa ett tag till innan det blir tv och chips. :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback