Mobiltips tack!

Det kunde man ju räknat ut med arslet.

Ett år och två månader efter inköp, då lägger styrpinnen på mobilen av... Vansinnigt frustrerande med en fullt fungerande telefon, men som man knappt kan använda!

Så gårdagkvällen ägnades åt powersurfning och jämförande av mobiltelefoner. Har under alla år haft Nokia förutom två gånger då det blev Ericsson respektive Sony Ericsson - bägge gångerna lade lurarna av vid drygt ett års ålder... Med andra ord har SE bränt sina skepp!

Men nu är jag sugen på en vikbar modell, så Samsung ligger ju minst sagt bra till med sitt modellutbud.

Så nu står det mellan
E730 som verkar ha vettiga funktioner, den toksnygga E760 som tyvärr inte har kameralampa (suveränt som ficklampa har jag märkt) och D600 som är lite annorlunda, men ändå lockande på nåt sätt.

Nån därute som har erfarenhet av dom och kan tipsa lite? :)

Min lilla kravspec:
- kamera med lampa är trevligt, mycket praktiskt som ficklampa.
- genvägar
- ordentlig kalender
- backupfunktion mot dator är ett absolut krav (jag tänker INTE bli av med allt igen som när den förra tokkraschade)
- ingen jävla pinne igen ;)
- möjlighet att tända skärmsläckaren så man ser vad klockan är, gärna stort och tydligt - på den här punkten är min nuvarande suverän.
- mp3, mms, T9 osv...
Jag skulle gärna ha en Nokia igen, men de har ingen vikbar som riktigt passar.


Nu ska jag fortsätta se på CSI! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback