I retrospektiv

Inte kan man sova när man behöver det heller. Bläh.

Jag ska inte babbla för mycket om gårdagkvällen här, men under natten kom jag på att jag i min tur klantade till det i onsdags. Inte riktigt lika mycket (om det nu går att "gradera" det), men ändå...
Ågren för min del!

Jaja, vad är en bal på slottet? Jag får grotta ner mig i saker att göra här hemma istället, tvätten pockar på uppmärksamhet, måste röja ordentligt i största allmänhet, ska slutföra projektet med att dra om massa kablar och få bort dom från golvet och så vidare.

Ska lätta på samvetet och ringa farmor också - det gör jag alldeles för sällan. Jag är där alldeles för sällan också, trots att hon bor i Falköping, inte ens en timme bort... Usch på mig! Nåja, ska ringa idag iaf.


Framförallt ska jag och min bäste vän i alla väder (min cdwalkman) ta ett Munksjövarv med extra allt, dvs fortsätta förbi Rocksjön, Liljeholmen, Vätterstranden...

Behöver tänka lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback