error

Nu är det sådär igen, man har massor att göra men man får ingenting gjort. Inget känns kul, inget känns lockande - bara massa tvång överallt. Jag måste göra ditt, jag måste göra datt!
Usch.

Faktum är att jag är så uttråkad att jag funderar på att gå och lägga mig - halv tio en lönefredagskväll...

Inget som händer i alla fall.


Saken blir ju inte bättre av att på söndag väntar en grej jag har haft dåligt samvete för bra länge, typ flera år... Ågren, ågren.

Nej, jag ser fram emot tisdag, då kommer nya numret av Pondus, den underbara norska serien! I senaste numret fanns en ny serie med, "M", som var rent hysteriskt rolig - hoppas det blir mer av den varan!
"..och här ska det TORKAS RÖV ser jag!" :-D


Se på fan, nu hände nåt som inte ofta händer... Mobilen ringde, det är grillpartaj på gamla HLK och det fanns tydligen folk som tyckte jag skulle vara där.
Fan vad typiskt.

Visst skulle jag kunna plocka ihop en kasse bärs och trava bort, men hur kul skulle jag vara? Humöret kravlar omkring nere vid fotknölarna, jag är toktrött efter att ha jobbat sen sju i morse efter en natt med för lite sömn (lång film i gårkväll) och rent allmänt ... känner jag inte för att vara speciellt social idag.

I bakhuvudet finns också allt jag har att göra i morron (och det är inte lite), då funkar det inte att sova länge och vara bakfullish...

Så det får bli en regncheck på ölandet.


I natt när alla sover
och bara jag är kvar
ensam under stjärnorna
håller jag mitt tal
I natt när alla sover
och bara jag är kvar
då tar jag precis
precis vad jag vill ha
JAG VILL HA ALLT

Jag vill ha ALLT
Jag vill ha DEJ
Jag vill ha DEJ
DEJ, DEJ, DEJ


Tja, det är ju då man vågar säga vad man känner
 - när ingen hör...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback