Ämenvafaaan

Både Brasilien och England gick på pumpen. Suck...

Jag undrar vad Rooney vräkte ur sig för att lyckas få ett rött kort direkt?
..och vad var det för skum skada/sjukdom som fick Beckham att gå ut så tidigt?
Och varför sköt Carragher för tidigt? Var det återigen nån fan i publiken med en visselpipa som lurade honom?

För övrigt gapskrattade jag inför straffarna när de spelade "Que Sera Sera" på arenan. Träffande är väl bara förnamnet...

[19:41] <Hoel> sista straffarna nu...
[19:41] <Hoel> portugal klarar sig
[19:42] <Hoel> visst att svennis är en jävla landsförrädare, men jag ser hellre england gå vidare än potugal
[19:43] <Hoel> jävla latinofotbollsjävlafittorsomskafilmochhållapåsåinnihelvetesjävlaskitlagoch
görafotbollentillnånjävlateaterhelvete

I mötet mellan Frankrike och Brasilien kom jag att hålla på de senare, mest på grund av två roliga brasilianskor jag jobbade med på Hultsfred... :)
Men det sket sig ju också.


Att den siste idioten inte är född än får man bevis för rätt ofta och det senaste kom idag. På väg runt Munksjön i det vackra (och varma) vädret hör jag genom musiken hur det mullrar när jag precis har gått över bron vid baksidan av djursjukhuset och när jag vänder mig om kommer det en dåre på motorcykel körandes! Nej, varken moppe, skoter eller nåt sånt - en tung mc tyckte han var jättebra att köra på gång- och cykelvägen...


Hm, verkar bli hektiska helger framöver... Donsö om en vecka, Kristianstad om två veckor och (om det klaffar) Stockholm om tre veckor. Det blir nog svårare att ta mer än helgerna däremot, semestertider på jobbet och SÅ lite har vi inte att göra att två kan vara på semester samtidigt... ;-)


Nu ska jag läsa MacWorld tills jag somnar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback