Digitalt för hela slanten

Jävla Internet, man får ju inget gjort! I en timme har jag suttit och garvat åt bash.org när jag borde städat eller nåt. Istället undrar väl mina grannar varför jag sitter och gnäggar igen... :-D

<[TN]FBMachine> i got kicked out of barnes and noble once for moving all the bibles into the fiction section

Äntligen har det hänt! Idag vek jag upp tangentbordet, flyttade på AirPortkortet och tryckte i mera minne i min iBook... Nu borde det bli mindre badbollar och mer lättjobbat i Photoshop och Quark. :)

<Hiroe> he was dressed as a big fuckin devil
<Hiroe> like, HUGE costume
<Hiroe> 8-foot lizard wings, giant horns on the head
<Hiroe> at some anime con in california
<Hiroe> they were double booked with a southern Baptist group in the same hotel
<Hiroe> he's riding the elevator down to the con space
<Hiroe> doors open, little old baptist woman standing there
<Hiroe> he just says "Going Down?" in his best evil voice

Fredag i morron!
Dock är det inte riktigt helg då jag antaligen kommer jobba lördag också, beroende på hur mycket vi får in i morron och hur mycket vi hinner pricka av innan klockan blir hemgång...

<DigiGnome> Real life should have a fucking search function, or something.
<DigiGnome> I need my socks.

Akademien två dar på raken den här veckan, sena kvällar, tidiga morgnar, zombie hela dan! Igår vart det lite halvimproviserat med käk på Akademiens Öfvervåning (fläskfilé, vinsås, ris o ädelostklet) med de närmast sörjande och sen vart man ju kvar alldeles för sent igen...
Jag lyckades däremot hålla mig till vad faten bjöd och sköljde ner det med varannan Cola - man blir inte full men jävligt pissnödig. Inget för ekorrblåsan O med andra ord.

<[CJ]> i feel old when i'm reading the centerfold data in playboy and see that the centerfold was born sometime around the year i graduated high school :\
<Boyzoid> heh
<Boyzoid> old, or dirty
<Boyzoid> ?
<[CJ]> both
<[CJ]> but dirty i'm ok with


Dagens låttips:

Green Day - Good Riddance (Time of Your Life)
- inte för att jag lyssnar mycket på Green Day (det kanske man borde göra?) utan för att jag helt enkelt tycker den är så bra...

Kommentarer
Postat av: Oskar

Hmm, jag höll mig också bara till faten. Utan att blanda upp med en cola mellan varven. Och fan, jag blev också kissnödig hela tiden. Underligt det här...

Postat av: StefaN

Du menar att det INTE beror på Colan? o_O

2006-01-20 @ 06:36:35
URL: http://midnatt.blogg.se
Postat av: Oskar

Vet inte, men konstigt är det. jag hade, precis som du, misstänkt colan. Men då är det jag som är undantaget som går emot vad vetenskapen anser. Jag gör ett nytt försök idag. Öl, och ingen cola. ;-)Tjipp.

2006-01-20 @ 16:08:41
URL: http://oskarsoderqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback