Slut för i dag!

Huff, jobba 0700-2130 tar på krafterna...

Till slut, när det äntligen efter alla dessa år blir OS-guld i en vinterolympiad - då jobbar man och missar allt... Tack och lov för sena sportsändningen! ;)
Heder åt redigerarna på SVT som spelar Ståaldrigstill med Thåström och Bowies Heroes till bilderna! Världsklass!

Fåneriet med 14 februari vart ju ett antiklimax som vanligt. Precis som vilken dag som helst, förutom att alla antisinglar gick omkring och fånade sig hela dan.
Vaddå jag partisk? Näää...

Nåja, jag fick en puss per sms i alla fall. Det slår ju inte en riktig, men hör ni mej klaga? ;)


Nu ska Winamp spela Heart - Alone för mig medan jag borstar gaddarna.

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Tess

du får en puss av mig, du är så jävla go!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback