Okej, okej...

Jag sitter ju redan och knappar på helgon.net så vafan, det är väl lika bra att go public ordentligt. Jag menar, helgon kräver ju iaf inlogg... ;)

Nu gäller det bara att hitta en vettig design som funkar också. Den med svart bakgrund såg bra ut tills jag märkte att titeln var i gemener och dessutom spärrad något våldsamt.

Bort bort bort!

Första kassa med denna bloggfunktion: DHTML-redigeraren funkar bara i IE (tvitvitvi) och Firefox. För all del har jag eldräven rullandes parallellt här, men att inte stödja Opera... *suck*

Dags för dagens erkännande: Jag skulle bra gärna ha varit på Mondo i Stockholm idag. Varför? Tja, Melanie C spelar där ikväll...
Oooh, jag kan riktigt höra skratten, men ack ack ack vad ni är dåligt uppdaterade!
Nu snackar vi inte nån överpolerad Spice Girls-pop här inte...

Saxar lite från Ginza: Med 3 miljoner sålda soloalbum hittills och en hel rad med Top 5 och Top 10 singlar spelade hon in albumet "Beautiful intentions" på hennes eget skivbolag Red Girl Records. Melanie Chrisholm tillhör en av de mest framgångsrika engelska kvinnliga artisterna från detta decennium. Otroliga Melanie har också varit med om att skriva 11 (elva) nummer 1 (ett) singlar i England - mer än någon annan kvinnlig artist någonsin lyckats med i England.
Hoppsan. ;)

Northern Star, I Turn To You, Never Be The Same Again, On The Horizon och Next Best Superstar från senaste plattan - jodå, det rockar på bra.

Nu ska jag nanna kudde så jag kan pröjsa Bonna i morron! Häpp!

/red
Hmm, det verkar som om radmatningar försvinner helt när man skriver in texten i Opera... Detta tål att luskas i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback