Nej nej nej...

Uff, ännu en helg avklarad - nu får det fan ta och lugna ner sig en smula framöver...

Till Bonna åkte jag, Pumba och ett kompani pedagoger. Typ. Det verkar vara bra drag i PedSex' nya, så där är återväxten tryggad ett tag framöver och till skillnad från Sexkreation har de ju vett att ta in brudar! ;)

Riktigt kul var det, hittade massa gamla roliga Skövdeiter att festa runt med (även om PPs shot var bland det jävligare jag druckit, haha), var mycket upprörd när jag inte hittade nån efterfest i sovsalarna på fredagsnatten, lärde känna massa nytt folk i vanlig ordning och står numera under hård press från Karlstad att åka på Älghälga...
Dessvärre var det rätt öde på flickfronten med en stor nolla i kolumnen för antal hångel under helgen. Dock räddades det hela från fullständig katastrof på söndagens frukost då en tjej man tittat på mer eller mindre beordrade att vi skulle byta telefonnummer. Tja, okej då... ;)

Åkte hem, gick raka vägen till Akademien där jag och Sjögren annekterade varsin soffa under ett par timmar och sen var det bara att kliva på tåget igen - Pubpoolsfest med gratis sprit!
Kul kväll med många konstiga groggar, men sen trillade Dan över räcket ut mot banvallen. När ambulansen åkt tog vi helt enkelt och körde hem folk, det var ingen som direkt var partysugen efter det - istället blev det att göra vad man kunde för att ta hand om de mer eller mindre chockade polare som var kvar...
Som tur är verkar han ha klarat sig utan allvarligare skador enligt senaste rapporten. Rejält mörbultad, några trasiga tänder och diverse jack i pannan - men inga brott.


Så humöret är väl inte riktigt på topp om man säger så, just därför ska jag ta ett klassiskt Munksjövarv - frisk luft som blåser igenom systemet behövs ibland, speciellt det som blåser rent i skallen...


Shit, nu höll jag på att glömma det för andra inägget på raken! Klart obra...
Dagens låttips:
Oskar var inne på Imperiet på sin blogg efter att jag haft Märk Hur Vår Skugga på en av skivorna igår, så jag kliver vidare på samma tema och hugger till med Höghus, Låghus, Dårhus. Smärtsamt vacker text om det stillastående livet i förorten... Kombinationen Thåströms röst, piano och ståbas är makalös...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback