Vansinnig dag...

Började med att flytta Asps grejor till Sanna - gissa vem som fick köra kårbil med gigantiskt boogiesläp? ;)
Ut till Habo och lasta av det som inte får plats på Liljeholmen och sen till Tändsticksområdet för att lämna släpet nån timme för att handla åt cafét.

Men vad får vi se när vi stannar utanför Akademien? Nån lågpannad jävla primat har slagit in bakrutan på min bil och snott min subwoofer!

Nåt knarkardrägg (eller nån syndikalistjävel - which one) har alltså bestämt sig för att
1) slå sönder bakrutan på MIN bil och
2) tyckt att denne någon ska ha MIN subwoofer.

Jag blir så jävla förbannad!
Av allt jag inte behöver står det här väääldigt långt upp på listan! Inte nog med att jag måste lägga ner en massa stålar jag definitivt inte har på att få åbäket genom bilprovningen, jag måste fixa en ny bakruta också...

Döda!


En kvart senare, efter att ha tejpat fast en sopsäck för hålet i rutan, var jag alltså inte på nåt vidare humör när mobilen ringde med ett nummer jag inte känner igen.
"Ja tjena, Oxendal på K-rauta. Hörrödu, om två veckor skulle jag vilja skicka dig på utbildning i Göteborg i fjorton dar så du och din kollega har lite koll när ni börjar jobba här i Jönköping sen..."

Check, jag har fått jobb! :-D

Två veckor på hotell i Götet med en crashcourse på K-rauta där och sen hem och börja styra upp stället på Solåsvägen... Bättre lön än vad han sa på intervjun och jäklar vad kul det ska bli!


Man kan alltså lugnt säga att det varit lite berg-och-dalbana idag... ;)

Nu ska jag se på MIB2 och slappa!

Kommentarer
Postat av: oskar

Grattis till Jobbet!!! och säg bara till när det är dräggjakt för att få tillbaka subwoofern så ställer jag upp... :)

Postat av: Major Lulius

Major Von Lindqvist inställer sig till strid när det blir dags!

2005-11-02 @ 14:03:14
URL: http://gustavlindqvist.blogg.se
Postat av: oskar

va, ingen nattblogg? vad händer?? ;-)

2005-11-03 @ 12:45:28
URL: http://oskarsoderqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback