Det var inte mitt fel!

Jag skyller ALLT på Micke och Petri!

Hur som helst blev jag väckt av Asp som hade blivit väckt av Sveriges Radios Ekot (som trodde han bodde kvar på Kapellgatan) som undrade om smällen utanför. Naturligtvis var Asp tvungen att ringa och väcka mig efter det... Vafan, min sovmorron!

Att handla tacogrejor blev ett helt företag eftersom vi var tvungna att undvika avspärrningarna hela tiden, alternativt undvika köerna som avspärrningarna orsakade. Helt bisarrt.

Nåväl, jag satt och käkade tacos helt stillsamt på övervåningen när Micke dyker upp och tycker jag ska ha nåt från tapparna och det var inte mer med det. Nähä, okej då...
Petri slår sig också ner med en bärs och rätt vad det är kommer vi underfund med att det är 2 för 1 fram till elva på Huset och sen var det ju kört...

Upp på K6 för en grogg och Törnvallövertalning och sen vart det Huset till stängningsdags.

Nåja, jag ska ju bara tvätta i morron... ;)


Dagens låttips:

Okej, de flesta har väl klurat ut vid det här laget att jag (mestadels) gillar lugnare låtar, främst där texterna går fram med ett budskap. The Skyliners skrev en liten melodi för många år sen (har inte klurat ut exakt vilket år) och som har återutgivits av Art Garfunkel, Brian Setzer Orchestra, Johnny Tee, Guns N' Roses och har tydligen varit med i Grease också.
Låten heter Since I Don't Have You och är helt suverän i GN'R-versionen.

I don't have plans and schemes,
And I don't have hopes and dreams,
I-I-I don't have anything
Since I don't have you.

I don't have fond desires,
And I don't have happy hours,
I-I-I don't have anything
Since I don't have you.

I don't have happiness, and I guess
I never will again.
When you walked out on me,
In walked old misery,
And she's been here since then.

I don't have love to share,
And I don't have one who cares.
I-I-I don't have anything
Since -- I don't -- have you
You, you, you...


Kommentarer
Postat av: Tindraz

Vad då bara tvätta i morgon? *Blänga på*

2005-11-12 @ 10:25:40
Postat av: StefaN

På DAN, pucko! :P

Postat av: Tindraz

Pucko kan du vara själv. =)

2005-11-12 @ 16:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback