Var faaan är snön?

15e december, barmark och fem plusgrader. Vad äääär detta?

I och för sig innebar detta en trevlig sak under pubtömningen igår: jag och BaPe stod och njöt av utsikten - det kunde lika gärna ha varit Inspark av flickornas klädsel att döma... :-D

Tokigt mycket folk såklart, men skapligt lindrigt i barerna, tack vare de extra barerna lite överallt. Eftersom jag skulle jobba idag så tog jag det lugnt på alkoholsidan, men "tack vare" allt skitsnack med folk upptäckte jag först vid halv två att "ojfan, snart ringer klockan" och då blev det snabb hemgång! Lagom trist att inte kunna festa avslappnat på en pubtömning, men det tar vi igen i helgen - med råge!

Sexfest i morron, Julfäscht på lördag och på söndag är det dags igen...

Måste kolla med Kalle att jag kan vara lite senare till jobbet på måndag. ;)
Nu lär det bli sängen väldigt snart, jag gjorde ett rätt kraftigt uttag på sömnkontot i natt (jag lyckades ju faktiskt ta mig upp i morse) så det måste balanseras en aning...


Dagens låttips:

Jag fortsätter glatt med Jultemat!
Santa Claus Is Coming To Town är helt klart en klassiker och som också gjorts i många versioner av (nästan) lika många artister, men The Boss sticker helt klart ut ur mängden. Det finns en liveversion av låten med Bruce Springsteen & The E-Street Band som är hur bra som helst, komplett med publikjubel och smågnabbande med bandet. "Ho ho ho ho..." :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback