Sådärja!

Körde ett empiriskt test av snabbheten mellan CDON och Discshop i veckan. Vid inköp av ett styck Ostschnitzel från Findus fick man en rabattkod på 50 spänn på CDON på ett antal filmer och en dubbeldiskare av Kingdom of Heaven satt ju som en smäck!
Surfade runt lite, hamnade på Discshop och hittade kampanjen "Två dvd för 99:- styck" och då var det ju kört direkt. The Phantom of the Opera och Pirates of the Caribbean blev det, även dessa 2-disc.

Till min förvåning dök de upp samma dag! Discshop är ju erkänt snabba, men att CDON skulle vara lika rappa är lite ögonbrynshöjande.

Hur som helst blir det film i kväll. ;)


Dagens bästa garv:
http://spadassin.blogspot.com/2005/11/webmasters-who-didnt-think-when-they.html


Luftade bakdäcken igår (tack Asp och Sjögren för trampandet), i morse kändes bromsarna bättre när jag körde till jobbet, så jag tog en rövare på lunchen och körde bort till SBP. Tomt i drivein-kön så jag kom in direkt och fick en yngre och mycket sympatisk provningsman (vad heter det egentligen?) som man kunde snacka med - till skillnad från surkartet för några veckor sen.
Det tog inte tio minuter, sen var gamla Bettan godkänd! :)


Nu ska jag ner och käka tacos!
(traditionens makt är stor)

Kommentarer
Postat av: Tess

måste säga att det var frestande att göra nåt dumt med din bakruta igår när jag gick förbi på väg till stämman... hehe

Postat av: oskar

grattis till bilen! en kombatant till bästa garvet måste vara tyngdlyftarna mitt på denna sidan, de andra filmerna runt om är inte dåliga de heller... http://www.trojangames.com/

2005-12-03 @ 09:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback