Dags att åka hemhem!

Väskan står nästan färdigpackad på golvet, bilen utanför och bara en arbetsdag kvar, sen bär det av mot Ekerö och föräldrahemmet! :)

Noll och intet klart i julklappsväg, så det gäller jävlar att vara effektiv på fredag! För all del hör det till traditionen att jag fixar allt den 23e (till och med förra året med tidernas halsfluss), men det är allt lite nervöst...


Nu ska jag inte gaffla mer, dags för kudden och söta drömmar!


God Jul på er! :D



Dagens låttips:


Idag blir det U2, det där irländska folkmusikbandet som hyrde in sig på Ullevi i somras. ;) U2-sound med bjällror - kan det bli bättre? Lyssna på Christmas (Baby Please Come Home) och rocka loss! =)

Kommentarer
Postat av: Tess

God jul! Och du kommer väl ihåg att du gärna får dyka upp på festen på nyår (jag tar mig friheten att bjuda med dig på annans fest, men va fasen...)Vore kul om du kunde! Kram.

Postat av: Tindraz

Jag har redan bjudit honom... ;P

2005-12-27 @ 22:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback